Followers

Monday, July 25, 2011

7 Bulan bersama + 2 Bulan ........




Da masuk 2 bulan aq tidak bersamanya lagi kerana perpisahan ini yang aq mahukan darinya sewaktu bersama dengannya. Sewaktu kami bersama, kegembiraan dan kasih sayang yang diberi sentiasa membuat kami merasa bahagia namun semuanya hanyalah kebahgiaan yang sementara kerana aq membuat cinta itu pergi dan melukakan hatinya sedangkan dia mencintai dan menyayangi aq dengan sepenuh atinya. Masa tidak boleh diundur jika aq inginkan semua itu, tetapi jika masa boleh diundur mampukah aq menjaga dia dengan sebaik-baiknya?
-
-
Terlalu banyak kenangan bersama dia dari permulaan perkenalan hinggalah berputiknya cinta dari hati masing-masing. Seandainya kenangan ini dibuang, aq telah melepaskannya dari ingatanku. Bagiku ia sukar untuk aq melepaskannya kerana aq masih sayangkan dia tetapi aq tidak mampu memberi cinta terhadapnya kerana cintaku bagaikan duri yang menusuk atinya sehingga berdarah lalu aq mengecewakan cinta yang dia miliki. Perasaan dia rasa sakit dengan perbuatan yang aq lakukan. Aq musnahkan cinta dia, aq gagal menjadi seorang teman hidupnya, aq gagal menunaikan janji aq terhadapnya, segalanya palsu yang aq lakukan tanpa ada keikhlasan dan kejujuran.
-
-
Namun semua itu telah pergi meninggalkan segala kisah-kisah manis dan pahit semasa kami bersama. Sekarang aq sedar bagaimana merasanya perasaaan terlalu sayangnya terhadap seseorang yang kita anggap dia adalah istimewa atau suka..

8 comments:

  1. wahh cam sedih,jew bce..dgn lagu background

    ReplyDelete
  2. sedih ker? ...nah ambik tisu tandas ni.

    ReplyDelete
  3. sumpah sangat sedih.. aku faham perasaan ko rull.. aku kawan kau, sentiase ade kat belakang kau k..
    Doakan kan kesejahteraan die kalau kau sayangkan die.. cinta tak semestinyer memiliki :) cinte perlukan pengorbanan fren.. jangan sedy2 taw.. xmo! mak tak kasi..

    *buat sedih sebab lagu ni kot.. (lagu ape nh?)

    ReplyDelete
  4. thanks riz (^_^) ni lagu tjuknya lewat semesta

    ReplyDelete
  5. tumpang simpati jer ke? adiah mner? :P

    ReplyDelete
  6. okay, xmo sedey2 taw.. mak aku marah nanti kalau tahu pasal ni.. ha3 :D

    Thanks, nanti aku download -.-"

    ReplyDelete
  7. masa tu takkan boleh di undur lagi andai waktu berputar seluruh dunia pun, masa yang mengajar manusia menjadi lebih dewasa dan terus menilai keikhlasan diri, jangan pernah menyesal dengan ape yang terjadi, kerana ada perancangan yang lebih baik buat kita dari yang di atas sana, percaya pada diri, yakin dan sentiasa tawakal, kunci sebuah kegemilangan umah dalam menuju fatamorgana dunia yang takkan pernah terhenti sehingga akhir zaman. . . <3

    ReplyDelete