Followers

Thursday, June 28, 2012

Apa itu makna Sayang?


Assalamualaikum semua .. hehe ^_^ ..
Pagi2 cam nie otak kita berjalan dengan lancar mungkin otak sy ngah aktif skrg ni sebab tiba2 jer nak kua topik ni
Tahu x apa itu "SAYANG" sape2 yang  ngah bercouple tu kan mesti tahu ape tu sayang, kalo tanya kat moyang mesti bertalun2 jawapan dye tuuuu hahaha .. 
kalo ikot dari pendapat saya sayang itu ibaratkan seperti mutiara yang dijaga dengan baik sehingga mutiara tersebut sentiasa putih,bersih dan berkilauannnn ^_^ .. Mengikut dalam kehidupan manusia, sayang ni adalah seseorang yang sentiasa menjaga perasaan kita, memahami kita, menyayangi kita dengan seadanya.

Pagi tadi sy ada terbuka blog blogger ni  .. alamakkk ter stalker blog plak ..hehe.. Bace2, terpikat plak dengan ayat ni

die selalu mendoakan kebahagiaan kite, kesihatan kite.. Bukan hanye nafsu semata-mata. Sanggup berkorban untuk kebahagiaan kita.. Berundur diri jika kite tak bahagia dengan die even die sayang kite gile-gile.. Die terima ape pendapat dan jawapan dari kite

cam mana? anda terpikat x ayat nie? 
Jika kita menyayangi orang yang kita sayang, buatkanlah dye bahagia .. jika dye sakit, temanilah dye dan jagalah dye tanpa rasa jemu tuk menjaganya dan terima seadanya ..

Hah, nak taw jugakan pendapat korang mengenai "SAYANG" .. kalo nak bg pendapat sila lah komen ..
hehe .. setakat sini saje topic kita hari ni ^_^




3 comments: