Followers

Wednesday, May 11, 2011

MaaFkanku sayAng


 6.5.2011 kisAh aq meLukakan aTi sesEorang yanG ikhLAs meNcintaikU

Pertama kali aq bertemu kau,ati aq ingin mengenalimu dengan lebih dekat untuk aq sntiasa berada di sisimu. Saat kehidupan yg bahagia terbina dalam perkenalan kita,aq merasa bersyukur atas apa yang aq inginkan darimu dimakbulkan iaitu luahan cintaku terhadapmu.

 Penerimaan yang kau beri untukku membuat aq ingin menjagamu dengan kasih sayangku dan cintaku terhadapmu. Cerita cinta kita bermula dengan kebahgiaan bersama dalam menyempurnakan kehidupan seharian kita. Kenangan pahit di dalam cinta kita hanya la kehidupan biasa yang perlu kita harungi dengan tabah dan bersabar kerana itulah satu-satunya jalan mengekalkan cinta kita.

Sekian lama kita bersama dalam mse beberapa bulan, aq mula memikirkan sesuatu tentang cinta kita. Setiap hari aq memikirkan tentang cinta kita, aq berdoa kepada Yang Maha Esa untuk tunjukkan jalan mudah untukku membuat keputusan yang betul.

Maafkan aq sayang,aq tidak mampu untuk menjagamu lagi, mungkin takdir telah memisahkan kita dan keputusan yang aq lakukan membuat kau terluka dan kecewa atas apa yang aq lakukan dan Aq redha menerima atas tanda yang kau tidak akan memaafkanku. Aq berharap kau akan temui cinta sejati yang ikhlas dan mencintaimu dengan setulus atinya sayang. Maafkan aq sayang kerana aq tidak memberi penjelasan atas perpisahan ini.

Jagalah dirimu,aq sentiasa mendoakanmu..

No comments:

Post a Comment